من یک مرد معمولی ام. مردی با عقل معمولی و احساس معمولی. هیچ چیز نباید باعث شود که فکر کنم یا خیال کنم که سرنوشتی متفاوت تر از یک مرد معمولی خواهم داشت. مهم نیست که کجا باشی یا کی باشی. بالاخره یه روز بال پروازتو باید بشکنی، پاهاتو بچسبونی به زمین و شروع کنی به زندگی کردن مثل یه آدم معمولی. چه چیزی میتونه مهمتر باشه توی دنیایی که مرگ هست؟؟
rzgar...ما را در سایت rzgar دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24